Nog maar een paar uurtjes! - Reisverslag uit Velserbroek, Nederland van Leonie Rijcke - WaarBenJij.nu Nog maar een paar uurtjes! - Reisverslag uit Velserbroek, Nederland van Leonie Rijcke - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar uurtjes!

Blijf op de hoogte en volg Leonie

02 Februari 2013 | Nederland, Velserbroek

Jaaaa! Ik ben er klaar voor!! Nu al! Met nog zo'n 6 uur voordat m'n wekkertje alweer gaat ben ik helemaal klaar!
Nog steeds niet het besef dat ik er ook echt heen ga, dat zal vast pas komen op het moment dat ik door de douane heen loop en niet meer terug kan. Ik kijk al zo lang uit naar dit moment en toch is de tijd voorbij gevlogen.
Ik wil iedereen nog bedanken voor de leuke lieve berichtjes, dat waardeer ik echt heel erg! Als je denkt dat je het er zelf zo druk mee hebt merk je dat iedereen met je mee leeft, zo leuk!!
Nu duik ik snel mijn bedje in, want ja 6 uurtjes is toch niet zo heel lang...

• 03 Februari 2013 - 22:54

Sylvia Blickman:

Lieve Leonie,

Wens je een goeie reis en hoop snel van je te horen !